Nastolatkowie mający dobre i silne relacje z rodzicami zaczynają pić alkohol później, dzięki czemu zmniejsza się ryzyko uzależnienia i pojawienia się problemów w nauce - dowodzą badania opublikowane w "Journal of Studies on Alcohol and Drugs".
źródło:http://wiadomosci.onet.pl/1958647,69,1,1,,item.html